Πέμπτη, 5 Φεβρουαρίου 2009

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

Η εμπειρία etwinning με τις τηλεδιασκέψεις και συζητήσεις των σχολείων, μεταφέρθηκε εχθές στα ελληνικά δεδομένα σε μια ηλεκτρονική συνάντηση της Βιβλιοθήκης με την αντίστοιχη του 1ου ΕΠΑ.Λ. Γιαννιτσών. Θέμα μας ο Χρόνος με άξονα τα ρολόγια των πόλεών μας. Παρά τις τεχνικές δυσκολίες, η παράλληλη παρουσίαση των μνημείων στις πόλεις μας ήταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εμπειρία, σύμφωνα με το κοινό και στα δύο σχολεία. Στην εκδήλωση παρέστησαν μαθητές, καθηγητές, οι Διευθυντές των σχολείων, γονείς και εκπρόσωποι τοπικών φορέωνν. Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Αναστάσιο Κιουλμουράτογλου, υπεύθυνο Βιβλιοθήκης στα Γιαννιτσά, και ευχόμαστε να έχουμε κάνει το πρώτο από πολλά βήματα που θέτουν τις νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της εκπαίδευσης. Πατήστε εδώ για μια ολιγόλεπτη παρουσίαση του ρολογιού από τα μέλης της Αναγνωστικής Ομάδας. Πατήστε εδώ και εδώ για τα άρθρα στον τύπο της Αττικής και της Βορείου Ελλάδος αντίστοιχα! Άρθρο δημοσιεύτηκε και στο περιοδικό ΦΙΛΙΠΠΟΣ της Λαογραφικής Εταιρίας Γιαννιτσών.
Διαβάστε το χρονογράφημα του κου Γρ. Κοροπούλη, που γράφτηκε ειδικά για την περίσταση στη σελίδα 2 της εφημερίδας ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ.
Σημείωση: Εκ παραδρομής στο άρθρο γράφτηκε το πρώτο όνομα του κυρίου Γρηγόρη Κοροπούλη ως "Γιώργος". Η σχολική Βιβλιοθήκη, που ευθύνεται, ζητά συγγνώμη.

2 σχόλια:

9th High School Library είπε...

Αγαπητή Ελένη,

και πάλι εύγε για την πρωτοτυπία
να αποτολμήσεις τηλεδιάσκεψη.
Περιμένω εναγωνίως τις λεπτομέρειες για τη βράβευση του σχολείου και στο
πρόγραμμα
e-twinning!

Ανώνυμος είπε...

Η τηλεδιάσκεψη αποτελεί μια διαδικασία άκρως ωφέλιμη για το σχολείο μας. Κατ’ αρχάς, ερχόμαστε σε άμεση επαφή, πολιτιστική και ιδεολογική με περιοχές από τις οποίες διαχωριζόμαστε μόνο γεωγραφικά, όχι πνευματικά. ΄Ετσι, ο διάλογος με ένα άλλο σχολείο, που αντικατοπτρίζει μια άλλη αντίληψη και μια άλλη σκοπιά ζωής μας παρέχει τη δυνατότητα να την γνωρίζουμε, να την κρίνουμε αλλά και να υιοθετήσουμε κάτι από αυτή.
Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής επικοινωνίας αποτελεί μια επανάσταση στους κόλπους του σχολείου, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σ’ όλους τους μαθητές να γνωρίσουν ένα νέο πολιτισμό, να κάνουν νέους φίλους. Οι γνωριμίες άλλωστε με άτομα διαφορετικής ιδιοσυγκρασίας αποτελεί πηγή διεύρυνσης των οριζόντων μας. Αναμφισβήτητα, το σχολείο που επιτελεί ένα τέτοιο λειτούργημα, αποτελεί το προπομπό της γνώσης και της επικοινωνίας.
Το σχολείο δεν είναι μόνο γνώσεις, είναι ένα μίγμα δραστηριοτήτων, μέρος των οποίων είναι το διάβασμα. Η τηλεδιάσκεψη σπάει τα σύνορα της κάθε χώρας και αποδεσμεύει το πνεύμα των πολιτών της.
Φώτης Τατάκης, 17, μέλος της Σχολικής Βιβλιοθήκης